Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
При использовании этого приёма не рекомендуется упрощать задание, когда ученики должны выполнить простейшую операцию на репродукцию знания, то есть найти в учебнике однозначный ответ на конкретно поставленный вопрос: «Кто…?», «Что…?» и т.д.
|
Вироби із солоного тіста - найдоступніший матеріал для рукоділля. |
|
|
Самостійна робота учня з підручником вимагає чіткої, раціональної організації з боку вчителя. Дуже важливо, щоб учень “піднявся” над текстом, оцінив би його увесь, як якусь одиницю інформації. Даний прийом педагогічної техніки є одним з ключових в техніці активно-продуктивного читання. |
Завдання є социо-ігровим варіантом, наприклад, словарної роботи (або термінологічної) на уроці. |
Даний прийом педагогічної техніки, автором якого є А.П. Ершова (співавтор В.М. Букатов по відомій книзі про театральну педагогіку) був показаний і описаний не лише для використання при роботі з літературним текстом, але у тому числі і в інших педагогічних ситуаціях. Навіть у такій незвичайній, як батьківські збори. Мета цієї статті – показати, що цей прийом може охопити майже всі учбові предмети. |
Мета цього методу дати дітям уявлення про особливості їхнього мислення, навчити керувати послідовністю своїх думок і застосовувати їх для розв'язання поставлених проблем з метою... |