З чого ж починати малювати?

Звичайно ж із вибору олівців. Це відео познайомить Вас з маркуванням олівців та роз"яснить їх призначення.  

Як навчитися малювати олівцем для початківців, штрихування

Основа малюнка - ця лінія, вона може  натворити багато чудес. Якщо ви вирішили присвятити себе вивченню малювання олівцем, то вам обов'язково потрібно знати основи штрихування. Цей урок - це той урок, який треба вивчити в найпершу чергу, тим більше тому, що він складений професійним американським художником.

Коли ви зможете робити штрихування добре, ви зрозумієте, що це дуже швидкий і простий спосіб домогтися реалістичності в малюнках. 
Цей урок ділиться на три розділи: 
1. Вивчення штрихування. 
2. Малювання основних видів штрихування. 
3. Створення шкали тіней. 
Візьміть олівці, щоб застосовувати урок на практиці. Нам знадобляться 2H, HB, 2B, 4B і 6B олівці, ластик і папір для малювання. 
Дана стаття рекомендується для художників різного віку і різної підготовки.

Вивчення інтенсивності штрихування.
Вам буде зручніше, якщо будете знати, як малювати різні відтінки. Різні відтінки при штрихуванні створюються шляхом зміни щільності нанесених ліній, натиску на олівець, використання різних видів олівців. Відтінки можуть переходити від світлого до темного або від темного до світлого. 
Малювання штрихування різних відтінків вимагає багато практики, тільки потім ви досягнете досконалості.

1) Коса штрихування, подивіться на чотири варіанти штрихування. Група ліній, які знаходяться зліва, мають зовсім мало ліній і знаходяться далеко один від одного, що створює ілюзію світлого тону. У наступних прикладах, лінії стають все ближче і тон при цьому ставати темніше, самий крайній - найтемніший.

2) Спробуйте себе у малюванні паралельних ліній з довільним відстанню один від одного в своєму альбомі. Ви повинні спробувати багато різних способів руху вашого олівця, перевертайте папір або змінюйте кути ваших ліній, поки не знайдете позу (руху), які будуть найбільш природні для вас.

Малювання основних видів штрихування.
У цьому вправу візьміть олівець 2В, ви будете малювати лінії далеко один від одного, потім ближче, щоб створити 4 різних варіанти штрихування.

3) Намалюйте перший набір ліній штрихування з великою відстанню між ними і малою кількістю.

4) Намалюйте другий ряд трохи ближче один до одного. Лінії в неї ближче один до одного, ніж у першому випадку, тому значення тони темніше.

5) Намалюйте третій варіант, де лінії будуть ближчими один до одного, ніж у попередніх випадках. Ліній при цьому ставати набагато більше, а сам тон темніше.

6) Намалюйте четвертий варіант, де лінії ще ближче, ніж в попередніх варіантах, вони майже прилягають один до одного, але ще видна папір.

7) Подивіться на картинку, тут показані різні види штрихування, наприклад, вигнуті і прямі, і довгі і короткі. Спробуйте намалювати ці варіанти в своєму альбомі.

Створення шкали.
У цьому розділі ви дізнаєтеся, як можна домогтися повного діапазону тіней, варіювати щільність ліній і тиск, при цьому використовуючи олівці різної м'якості. 
8) Почнемо практикувати і подивимося відмінності між олівцями. 2H дуже світлий (твердий), а 2В досить темний (м'який). У наступних вправах ви будете використовувати три різних олівця, щоб створити різні відтінки. 2В олівець використовувати краще для створення темних відтінків, НВ відмінно підходить для середніх і 2Н ідеально підходить для створення світлих тонів. 
9) Беремо олівець 2Н і малюємо перші три варіанти, виходить штрихування світла. Беремо олівець НВ і малюємо наступні два варіанти, беремо 2В і малюємо наступні залишилися два варіанти.

Намалюйте ці варіанти нанесення штрихів, коли зробите, спробуйте в зворотній напрямку від темного до світлого.
[Учіся малювати олівцем Штриховка олівцем]

Ми малювали лінії близько один до одного, при цьому ясно бачили штрихи, тепер ваша задача буде полягати в тому, щоб намалювати так тісно, ​​щоб створити ілюзію гладкості, темний тон (без змішування). У наступних пунктах вашою метою є зробити сім різних варіантів гладкою штрихування, малюючи лінії близько одне до одного.

 

 

10) Візьміть олівці 2Н і НВ, виконайте три світлих варіанту, як на картинці нижче. 
11) Використовуйте 2В, 4В і 6В олівці, щоб намалювати чотири темних тони.


12) Намалюйте шкалу з десяти різних варіантів від світлого до темного.


13) Намалюйте таку ж ще одну шкалу з десяти різних тонів, тільки від темного до світлого.

Автор: Brenda Hoddinot, сайт (джерело) drawspace.com

 

Як намалювати куб олівцем поетапно

Дуже докладні відео російською мовою про побудову куба з тінню, особливостей побудови. Представлені два відео уроку, один триває близько години, другий - півгодини, де розглянуто куб, що стоїть на ребрі в ракурсі.

 

 

Як намалювати циліндр олівцем поетапно

Відео-урок малювання російською мовою, як намалювати циліндр олівцем поетапно.Показано, як намалювати циліндр з натури з освітленням, побудова циліндра і деякі нюанси при побудові. Дивитися всім. Два відео, одне показує малювання   циліндра що стоїть, друге- як намалювати  циліндр, що лежить ( у ракурсі).

 

 

Як намалювати кулю з тінню олівцем.

Урок малювання, як намалювати об'ємну кулю з тінню олівцем поетапно в картинках.

Щоб побудувати коло, необхідно використовувати циркуль, або побудувати квадрат, більш докладно в цьому уроці . Джерело світла перебуває у верхньому лівому кутку, задаємо напрямні від нього і малюємо тінь від кулі. Малюємо криву на кулі, яка визначає темну ділянку.

Наносимо тіні.

Додаємо тінь і більш світлим тоном рефлекс (частина тіні, яка висвітлена відображенням від іншої поверхні).

Додаємо насиченості і півтіней.

Продовжуємо додавати світлі тіні на світлій ділянці кулі, на яку падає світло.

Додаємо штрихування.

Розтушовуємо для гладкості об'єкта.

Автор малюнка куля з тінню: Галина Єршова. Її група в Контакті: http://vk.com/g.ershova

Ось відео, як намалювати кулю з тінню.

Як намалювати вазу олівцем поетапно для початківців

Зараз ми дізнаємося, як намалювати вазу олівцем поетапно, розглянемо 4 різних варіанти простої форми фаз, а в кінці уроку буде відео побудови вази з тінню більш докладно з усіма нюансами, щоб ви розуміли основу. Ваза - це посудина для зберігання рідини.

а) Просте малювання вази без заглиблень у побудові. Для початку необхідно провести вертикальну пряму, яка буде ділити вазу навпіл, потім малюємо горизонтальні прямі зверху і знизу, потім малюємо одну сторону, потім-другу, стираємо допоміжні прямі. У третьому варіанті ми ще проводимо горизонтальну лінію, яка ділить вертикальну навпіл.

Варіант 1.

Варіант 2.

Варіант 3.

Варіант 4.

в) Відео-урок основ побудови вази з тінню з поясненнями і нюансами що і як.

 

П'ять вимог до учнівської презентації.

Останніми роками помітно змінилося освітнє середовище у бік усе більш активної роботи учнів. Все частіше вони представляють свої проекти, звітують про проведені дослідження. Проте із сумом доводиться констатувати, що більшість презентацій, що представляються учнями, – украй низької якості. І в даному випадку це недоробка вчителя. У Інтернеті зустрічаються подібні рекомендації, але вони стосуються, перш за все, технічної сторони: розміру шрифту, оформлення слайдів. Учні повинні зрозуміти, що від якості презентації, залежатиме їх кінцевий успіх. Якість презентації – яскравий показник рівня візуального мислення учня. Перш ніж вимагати від учнів гарних презентацій, розробляємо для них  ПАМ'ЯТКУ.

 1. Не розміщуйте багато тексту на слайді. Powerpoint непоганий інструмент. Він може бути вельми корисним, поки ви не починаєте розміщувати на слайдах заголовки і тексти. Powerpoint (або будь-яка інша програма презентацій) мають бути використані для показу, а не розповіді. Із зображеннями, графіками, діаграмами. Суть своєї доповіді необхідно викладати усно.

2. Навіть якщо на слайді є текст (заголовки, терміни, визначення), не читайте його! Це безглуздо. Це ще гірше ніж те, що на слайді багато тексту. Особливо якщо ви стоїте спиною до класу (аудиторії) і читаєте слайди.

 3. Дивіться на клас (групу). Підтримуйте з ними постійний контакт. Не бентежтеся, якщо вам ставлять питання. Це означає, що ваш виступ викликав інтерес. Самі ставте питання. Це теж підвищує увагу товаришів до виступу. Не читайте з папірц. Ви втратите зоровий контакт з класом.

4. Навчіться говорити. ЦЕ ВИ МОЖЕТЕ! Якщо ви знаєте зміст свого проекту, зробити це буде неважко. Можете повчитися техніці виступу на прикладі провідних педагогів. У виступі завжди є місце жарту, свободі викладу.

 5. Працюйте над собою. Попросіть своїх товаришів зробити відеозапис свого виступу. А потім проаналізуйте його:

•             ваша манера говору;

•             чи часто зустрічаються слова-паразити;

•             як ви спілкувалися з аудиторією;

•             чи багато було порожніх фраз, які ви допустили помилки;

•             що сподобалося у своєму виступі. Навіть якщо перший виступ вас засмутив, зробіть виводи. І у вас усе вийде.

Майстер-клас «Горщик з геранню»

Сонячне подвір'я, фактура каменю та кераміки, яскраві парасольки герані - дуже милий сюжет, чи не так?

Я не змогла пройти повз цієї краси і закарбувала її з натури. Для подібного малюнка я рекомендую вибрати сюжет з яскравим сонячним освітленням, коли добре позначені тіні. Саме гра світла і тіні надає цій картині відчуття наповненості світлом. Другий ефект, який мені хотілося передати - чіткість у зображенні самого горщика і розмитість оточуючих його деталей.

Отже, почнемо.

.  

1. Насамперед виконую малюнок олівцем. На жаль, на фото його закарбувати не вдалося.

2. Роботу аквареллю починаю з самого головного - квітів герані.

Прописую їх найсвітлішим рожевим відтінком.


При цьому рожевий відтінок даю то тепліше, то холодніше. Для цього в пляму світлого холодного рожевого вводжу більше червонуватий:

3. Так прописую всі квіти, а потім переходжу до листів. Їх теж прописую найсвітлішим і теплим зеленим, з легким переливом відтінку:

Зауважте, що світлим відтінком я пишу ВСЕ листя, не розбираючи, на світлі вони або в тіні.

4. Так само я вчиняю і з горщиком. Пишу його різними відтінками блідого помаранчевого та рожевого:

5. А тепер пишу плитки підлоги біля горщика.

Для цього спочатку прокладаю на відстані мазочками одного кольору. А потім, як вони підсохнуть, поруч і частково на них - іншого.

6. Те ж саме роблю з малюнком кам'яної кладки, яку я хочу залишити »у фокусі», без розмиття:

 

 7. Далі настає дуже важливий етап - розмитий фон.

Щоб його зробити, я спочатку зволожують папір там, де буду наносити фарбу, а потім по-сирої поверхні наношу потрібні кольори.

Ось тут ще хочу розповісти про те, як писати падаючу тінь.

Основний її колір - колір індиго. Але всередину я додаю більш світлий відтінок теракоти від горщика. Це дозволяє створити прозорість падаючої тіні і дати її зв'язок з горщиком.

Таким чином вирішую всі залишилися шматки фону.

8. За цей час сам квітка висох, можна наносити другий шар акварелі.

Прописую тіньові ділянки на зелені.

Для цього беру більш темний тон зеленого, а по краях тіней додатково вливаю в пляму індиго.

9. Тепер те ж саме повторюю з суцвіттями герані:

10. У завершенні прописую більш ретельно потрібні деталі фону.

І готово!

Сподіваюся, дана демонстрація була вам корисна в розумінні ходу роботи над етюдом.

Буду рада вашим відгукам в коментарях. Спасибі за увагу!

За матеріалами сайту